Mobil 1™

Mobil 1™ është marka lider në botë e vajit sintetik të motorit që ofron performancë të jashtëzakonshme. E rekomanduar nga më shumë prodhues makinash se çdo markë tjetër vaji sintetik në botë, teknologjia Mobil 1 e lejon atë të përmbushë ose tejkalojë kërkesat e vendosura, ndërkohë që ofron performancë të jashtëzakonshme dhe mbrojtje kundër konsumit të motorit edhe në disa nga kushtet më ekstreme.

Historia e Mobil 1™

Më shumë se 40 vjet më parë, ne prezantuam vajin motorik Mobil 1™ në treg, duke e bërë atë vajin e parë motorik sintetik plotësisht të disponueshëm globalisht. Megjithëse u lëshua fillimisht për të rritur në mënyrë të sigurt efikasitetin e karburantit, formulimet e mëvonshme të vajit motorik Mobil 1 ofruan mbrojtje të jashtëzakonshme ndaj konsumit në gamën më të gjerë të temperaturave.

Tani, më shumë se katër dekada më vonë, Mobil 1 mbetet marka kryesore e vajrave motorikë sintetikë në botë. Ai ka shtyrë përpara kufijtë e teknologjisë së lubrifikantëve të automobilave, duke evoluar dhe përmirësuar për t’i mbajtur motorët të funksionojnë si të rinj, – milje pas milje – që nga viti 1974. Nga roli i tij jetësor në botën e sporteve motorike deri te zbulimet e shumta shkencore, vaji i motorit Mobil 1 ka një histori e pasur me shumë kthesa dhe kthesa. Shijoni udhëtimin më poshtë.
Fillimi i viteve 1960
Synthetic MobilGrease™ 28 i zhvilluar për të parandaluar rënien e kushinetave të rrotave të avionëve ushtarakë kur ulen në temperatura të ftohta. Përdoret ende në aplikimet e avionëve në mbarë botën.
Fundi i viteve 1960
Teknologjia e vajit sintetik të markës Mobil™ përdoret për të zhvilluar vajin e motorit për motorët e mëdhenj me naftë që fuqizojnë pajisje për shpimin e naftës në shpatin verior të Alaskës në temperatura deri në -40˚C.
1971

Ekipi i ri i konceptit të vajit të motorit i krijuar për të zhvilluar vajin e parë motorik Mobil 1™ plotësisht sintetik – duke arritur veti shumë më të larta se ato të vajrave konvencionale.
1973

Vaji sintetik i motorit Mobil 1™ lëshohet në Evropë, duke u bërë një hit i menjëhershëm midis entuziastëve të makinave dhe pronarëve të makinave të shtrenjta me performancë të lartë. Ndryshimet e formulimit janë bërë për të testuar një klasë 5W-20 që kursen karburant në SHBA, e cila bëhet vaj motori sintetik Mobil 1.
1974

Vaji sintetik i motorit Mobil 1™ prezantohet komercialisht në SHBA – duke vendosur standarde të reja në teknologjinë e lubrifikimit.
1978

Historia e vajit të Mobil 1 në motorsport fillon zyrtarisht me sponsorizimin e ekipit të garave të Williams Formula 1.
1979

Mobil™ hyn në Grand Prix si sponsor dhe partner teknik i ekipit të Williams; Mobil 1 ndihmon ekipin e Williams të marrë pesë fitore atë sezon.
1987

ExxonMobil sponsorizon ekipin Benetton F1. Marka Mobil 1™ fillon sezonin NASCAR si një sponsor i asociuar i makinës nr. 27 të Rusty Wallace. Në rrugën dredha-dredha të Watkins Glen në gusht të vitit 1987, Wallace shkoi me makinë në korsinë e fitores dhe i dha Mobil 1™ vajit fitoren e parë NASCAR.
1988

Marrëdhënia e ExxonMobil me ekipin e Williams arrin kulmin me një total prej 40 fitoresh në gara, katër tituj të konstruktorëve dhe tre tituj shoferë.
1989

Linjat e produkteve të konsumit Mobil 1™: Grease sintetike Mobil 1™ Lubrifikant sintetik i ingranazheve Mobil 1™ Lëng sintetik i transmisionit automatik Mobil 1™ (ATF) Testi i miliona miljeve: Një BMW 325i i ri është i mbushur me vaj motori sintetik Mobil 1, më pas funksionon vazhdimisht për katër vjet. Pas ekuivalentit të një milion miljesh ngarje të vështirë, motori u hoq dhe u ekzaminua, duke zbuluar se nuk kishte asnjë shenjë të ndonjë konsumimi të konsiderueshëm. Rusty Wallace fiton renditjen e pikëve të NASCAR Winston Cup Series dhe i jep Mobil 1™ vajit kampionatin e parë të makinave të aksioneve
1992

Chevrolet Corvettes vijnë nga linja të mbushura nga fabrika me vaj motori sintetik Mobil 1™. Formula e re e prezantuar vaji sintetik i motorit Mobil 1, duke siguruar mbrojtje të përmirësuar të motorit në temperaturë të lartë.
1995

Mobil / Mercedes-Benz partner me Ekipin McLaren Mercedes, duke filluar zhvillimin e integruar të produktit me rezultate brenda dhe jashtë pistës së garave.
1996

Lancuar Mobil 1™ Formula e avancuar, me performancë të përmirësuar kundër konsumit dhe nivele më të ulëta të fosforit për të rritur jetëgjatësinë e konvertuesve katalitikë. Mobil 1™ Extreme Formula 0W-30 i lëshuar, duke siguruar mbrojtje përfundimtare të temperaturës që varion nga 400˚F në më të ftohtë se -50˚F. Porsche i drejtohet vajit motorik sintetik Mobil 1™ 0W-40 si mbushës fabrike dhe shërbimi i rekomanduar për modelet e saj të vitit 1996.
1997

Teknologjia SuperSyn lejon makinat e Team McLaren Mercedes të performojnë në kushte ekstreme garash duke minimizuar stresin e motorit. Mercedes Benz dhe Aston Martin mbushen në fabrikë me vaj motori sintetik Mobil 1™.
1998

Ekipi McLaren Mercedes merr kampionatin e pilotëve në Formula 1 me 100 pikë dhe kampionatin botëror të konstruktorëve në Formula 1 me 156 pikë.
1999

Skuadra e McLaren Mercedes, Mika Häkkinen, fiton Kampionatin Botëror të Pilotëve në Formula 1 për sezonin e dytë radhazi me 76 pikë. Mobil lëshon Formulën Tri-Synthetic, duke ofruar mbrojtje të përmirësuar ndaj konsumit, motorë më të pastër dhe qëndrueshmëri më të mirë në temperatura të larta dhe të ulëta. Ford Mustang Cobra R, viti i modelit 2000, i mbushur në fabrikë me vaj motori sintetik Mobil 1™. U prezantuan vajrat e motoçikletave Mobil 1™.
2001

Të gjitha makinat Mercedes Benz dalin nga linja e prodhimit me një distinktiv shërbimi që rekomandon vaj motori sintetik Mobil 1™.
2002

Mobil 1 me Super-Syn i prezantuar për mbrojtje në përdorimin më ekstrem, duke përdorur teknologjinë e zhvilluar fillimisht për makinat e ekipit McLaren Mercedes Formula One.
2003
Vaj motori sintetik Mobil 1™ i zgjedhur si pajisje origjinale në kupët Bentley Continental GT. Vullnetarët fillojnë ekspeditën 16-mujore “Drirje rreth botës”, duke udhëtuar 28,000 milje me vaj motori sintetik Mobil 1 – nga 53°C në shkretëtirën Mojave deri në -50°C në Siberi – përpara se të ndërrojnë vajin e motorit. Mobil 1™ bëhet partner zyrtar i NASCAR, seria kryesore e motorsporteve në Shtetet e Bashkuara.
2004
U zbulua sistemi i mbrojtjes së shkarkimeve (ESP). Bazuar në teknologjinë Mobil™ “Low Ash”, ESP zgjat jetën e sistemeve të reduktimit të emetimeve në motorët me naftë dhe benzinë ​​duke ruajtur performancën e lartë të vajit sintetik të motorit Mobil 1™. Formula e re Mobil 1™ Truck dhe SUV 5W-40 mbron motorët që punojnë shumë në temperatura të larta dhe ofron mbrojtje të jashtëzakonshme nga fillimi i ftohtë për kamionët, furgonat, shërbimet sportive dhe kamionët e tjerë të lehtë dhe të mesëm.
2005
Nis vaji sintetik i motorit Mobil 1™ me Performancë të Zgjeruar. I testuar në Las Vegas Taxicabs, pas 100,000 milje testesh ekstreme me intervale 15,000 miljesh të ndryshimit të vajit, ai dëshmoi mbrojtje të jashtëzakonshme ndaj konsumit të pjesëve kritike të motorit dhe pastërti të shkëlqyer të motorit.
2006
Më 12 maj 2006, uti më i shpejtë në botë (HSV Z Series Maloo R8 Ute) u nis nga Melburni dhe duroi një udhëtim sfidues 6-mujor rreth Australisë – 37,000 km në të gjitha llojet e rrugëve pa një ndryshim të vetëm vaji. Në përfundim të udhëtimit, motori u kontrollua dhe u gjend i pastër si një bilbil.
2007
Vaji sintetik i motorit Mobil 1™ i zgjedhur si vaji mbushës i fabrikës për të gjitha modelet Cadillac Escalade dhe DTS të vitit 2008, duke e bërë vajin Mobil 1 standard në çdo automjet të ri Cadillac të vitit 2008 që del nga linja e prodhimit.
2008
Vaji sintetik i motorit Mobil 1™ 0W-40 u zgjodh si vaji i motorit për mbushjen e fabrikës dhe shërbimit për NISSAN GT-R 2008. Performanca superiore e vajit Mobil 1™ u konfirmua përmes testeve të ndryshme të performancës dhe në terren të kryera nga Nissan. Vaji Mobil 1 u zgjodh si partneri më i mirë për të marrë performancë të shkëlqyer nga NISSAN GT-R.
2011
Në vitin e parë me drejtimin e Tony Stewart dhe Mobil 1™ nën kapuç, ekipi i Stewart-Haas Racing arrin kampionatin e tij të parë NASCAR duke fituar në garën e fundit të sezonit me një diferencë prej 1,306 sekondash.
2012
Vaji sintetik i motorit Mobil 1™ vazhdon të fitojë besimin e prodhuesve të makinave, me statusin e pajisjes origjinale në modelet Porsche, Mercedes AMG, Chevrolet Corvette, Nissan GT-R, Lexus LFA të vitit 2012 dhe më shumë.
2014
Vaji motorik Mobil 1™ feston 40 vjet që nga prezantimi i tij si vaji i parë motorik plotësisht sintetik i disponueshëm globalisht.
2017
Është prezantuar vaji motorik i plotë sintetik i fundit Mobil 1™ Annual Protection. Duke përfaqësuar një përparim në teknologjinë sintetike, vaji i ri motorik është vërtetuar shkencërisht se zgjat jetën e vajit, duke siguruar mbrojtje për një vit midis ndërrimit të vajit ose 20,000 milje, cilado që të vijë e para – e garantuar.* *Ju lutemi ndiqni rekomandimet në manualin e pronarit ndërsa makina juaj është nën garanci.

Cfarë vaji të përdor për makinën time?

Kliko këtu për të futur të dhënat e makinës tënde dhe për të marrë një sugjerim profesionistësh për vajin ideal për automjetin tënd.

Nuk munde të gjesh vaj për automjetin tënd? Na Kontaktoni
Mbani mend gjithmonë të kontrolloni rekomandimet e produktit tuaj kundrejt kërkesave të specifikimeve të prodhuesit të automjetit tuaj dhe intervaleve të shërbimit të përshtatshme për automjetin tuaj. Korporata Exxon Mobil 2020. Të gjitha të drejtat e rezervuara.

Çfarë është vaji sintetik?

Vajrat e motorit nuk janë krijuar të barabartë. Ju mund ta dini tashmë se vajrat sintetikë tejkalojnë vajrat konvencionale, por mund të mos e dini dallimin midis vajrave të përzierjes sintetike dhe vajrave plotësisht sintetikë.

Si të kujdeseni për makinën dhe furgonin tuaj

Kuptoni më shumë se si të përdorni produktet Mobil™ për t’u kujdesur për automjetin tuaj dhe për të mbajtur motorin tuaj të funksionojë pa probleme.

Garancia e motorit Mobil 1™

Me servisimin e ardhshëm me Mobil 1, ne do të garantojmë që motori juaj të mos ketë dështime