Si të ndryshoni vajin dhe filtrin e vajit?

Një nga gjërat më të rëndësishme që mund të bëni për ta mbajtur makinën tuaj në gjendjen më të mirë të mundshme është të ndryshoni vajin dhe filtrin e motorit. Vaji në një makinë është si gjaku në trupin tonë – ai rrjedh nëpër motorin e makinës dhe ndihmon që gjithçka të funksionojë pa probleme. Ndryshimet e shpeshta të vajit dhe filtrit janë thelbësore për të ndihmuar makinën tuaj dhe performancën e saj.

Pajisjet për mirëmbajtjen e makinës

Përpara se të hapni kapakun dhe të përballeni me këtë detyrë, sigurohuni që të keni të gjitha furnizimet dhe pajisjet e nevojshme. Këtu janë pajisjet që ju nevojiten:

•Sasia dhe klasa e duhur e vajit të motorit – zbuloni se cili vaj është i përshtatshëm për makinën tuaj
•Një filtër vaji me cilësi të lartë – shikoni manualin e pronarit për kërkesat.
•Një çelës prizë
•Një pikëllim filtri vaji
•Një hinkë
•Diçka për të kapur vajin e vjetër të motorit, si p.sh. një tigan vaji ose kovë lecka

Udhëzues hap pas hapi për të ndryshuar vajin tuaj

•Përpara se të kulloni vajin e motorit, ndizni makinën tuaj dhe lëreni të funksionojë për një ose dy minuta, ose çojeni për një makinë të shpejtë rreth bllokut; kjo do të ngrohë vajin e motorit dhe do ta lejojë atë të kullojë pa probleme. Më pas, sigurohuni që të keni një zonë të sigurt për të bërë ndryshimin e vajit – një rrugë ose garazh do të funksionojë mirë dhe toka e sheshtë është një domosdoshmëri.

•Nën automjet, gjeni enën e vajit dhe spinën e shkarkimit. Ju lutemi kini parasysh se motori mund të jetë i ngrohtë. Sigurohuni që motori të jetë mjaftueshëm i ftohtë për t’u prekur përpara se të përpiqeni të gjeni spinën e shkarkimit.

•Mund t’ju duhet të ngrini makinën për të hyrë poshtë saj. Mbani mend: Asnjëherë mos u futni poshtë një makine të mbështetur vetëm nga një fole; përdorni gjithmonë një fole.

•Pasi të identifikoni tapën e shkarkimit, shpërndajeni gazetën dhe vendosni enën e vajit më poshtë. Lironi spinën e shkarkimit me çelësin e prizës, duke e rrotulluar në të kundërt të akrepave të orës.

•Pasi ta lironi, hiqni spinën ngadalë me dorë dhe lëreni vajin e motorit të kullojë. Kujdes: Vaji i motorit mund të jetë i nxehtë. Pasi rrjedha e vajit të ngadalësohet deri në një pikë, riinstaloni tapën e shkarkimit me dorë dhe shtrëngoni atë me një çerek rrotullimi në drejtim të akrepave të orës me çelësin.
•Mbajeni enën e shkarkimit të vajit poshtë makinës dhe gjeni filtrin e vajit.
•Lironi atë me çelësin e filtrit, duke e rrotulluar në drejtim të kundërt të akrepave të orës.
•Hiqni filtrin e vajit me dorë. Përpara se të instaloni filtrin e ri të vajit, aplikoni pak vaj motori në guarnicionin e ri. Kjo do të parandalojë ngjitjen, plasaritjen ose shkaktimin e rrjedhjes së vajit të copë litari.
•Në fund, instaloni dhe shtrëngoni filtrin e ri të vajit me dorë.
Tani është koha për të mbushur motorin me vaj motori të ri. Mbani në mend se vaji i motorit që përdorni duhet të jetë klasa dhe sasia e rekomanduar siç është identifikuar më parë në manualin e pronarit.

•Lironi kapakun e mbushësit të vajit dhe derdhni vajin e motorit në rezervuar. Përdorimi i një hinke do t’ju ndihmojë të shmangni derdhjen. Kur të mbaroni, ndërroni kapakun e vajit dhe fshini vajin e derdhur të motorit. Ndizni motorin dhe ndizni atë për një minutë për të lejuar që vaji i ri i motorit të qarkullojë plotësisht.

•Për pak përfundoni. Por mos u largoni akoma, sepse duhet të kontrolloni nivelin e vajit. Për ta bërë këtë, fikni makinën dhe hiqni dhe pastroni shiritin.

•Futeni dhe hiqeni edhe një herë, këtë herë duke kontrolluar që vaji të ketë leximin e duhur. Vidhni kapakun përsëri dhe jepini vetes një goditje pas shpine.

*Ju lutemi vini re – Informacioni se si të ndërroni vajin dhe filtrin e vajit jepet vetëm për qëllime informative. ExxonMobil dhe MS Group nuk mban asnjë përgjegjësi për çdo dëmtim të shkaktuar nga ndryshimi i vajit dhe filtrit të vajit në automjetin tuaj. Është përgjegjësi e vetme e përdoruesit të sigurojë që ndryshimi i vajit dhe filtrit të vajit të kryhet në mënyrë korrekte.
•Hidheni vajin e vjetër të motorit nga tigani në një enë vaji të përdorur dhe vendoseni filtrin e vjetër të vajit në një qese plastike.

•Mënyra më e mirë për të asgjësuar vajin e motorit është riciklimi i tij. Disa stacione shërbimi do të pranojnë vaj motori të përdorur dhe filtra të vajit të përdorur pa pagesë.

•Së fundi, hidhni leckat me vaj me përgjegjësi, duke u siguruar që kjo të bëhet me përgjegjësi në përputhje me legjislacionin në fuqi. Ju dhe grupi juaj i rrotave tani jeni gati.

•Shkruani datën kur keni bërë ndryshimin e vajit dhe sasinë e kilometrave që ka pasur makina, në mënyrë që të dini se kur duhet të bëhet ndryshimi juaj i radhës. Mos harroni të ndryshoni vajin e motorit rregullisht.

Si funksionon vaji i motorit të makinës?

Kontrollimi i rregullt i vajit tuaj është i rëndësishëm dhe mund të ndihmojë në parandalimin e konsumit të tepërt të motorit.

Këshilla për kujdesin dhe drejtimin e makinës

Nxehtësia e mesit të verës dhe akulli i një dimri të thellë vendosin strese të ndryshme në rrota dhe motorë – por të njëjtët komponentë duhet ende të punojnë pa probleme, efikasitet dhe siguri.